Impresje świąteczne kiermasz LGD9
ZWIĄZEK STOWARZYSZEŃ NA RZECZ ROZWOJU GMIN
PÓŁNOCNEGO OBSZARU WIELKICH JEZIOR MAZURSKICH (LGD9)
ul. Portowa 2/3; 11-600 Węgorzewo
tel./fax. 87 427 06 17; www.mazurylgd9.pl
„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach osi 4 – Leader Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
Instytucja Zarządzająca PROW 2007-2013 - Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
Węgorzewo, 03 października 2012 roku
Zapytanie ofertowe
Zarząd Związku Stowarzysze Na Rzecz Rozwoju Gmin
Północnego Obszaru Wielkich Jezior Mazurskich (LGD9)
poszukuje Podmiotu do przygotowania i przeprowadzenia imprezy
pn.: „Impresje świąteczne – kiermasz LGD9”
Zamawiający:
Związek Stowarzyszeń Na Rzecz Rozwoju Gmin Północnego Obszaru Wielkich Jezior Mazurskich (LGD9),
11-600 Węgorzewo
ul. Portowa 2/3
tel. 87 427 06 17; 87 428 13 66
e-mail: biuro@mazurylgd9.pl
I. Oznaczenie operacji:
Zadanie „Organizacja imprezy kulturalno – promocyjnej” finansowane jest przez Unię Europejską w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, oś 4 Leader, działanie „Funkcjonowanie lokalnej grupy działania, nabywanie umiejętności i aktywizacja”.
II. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: przygotowanie i przeprowadzenie w imieniu Związku Stowarzyszeń LGD9 imprezy pn.: „Impresje świąteczne – kiermasz LGD9”.
1. W ramach przedsięwzięcia powinien odbyć się kiermasz świątecznych wyrobów, potraw i ozdób Bożenarodzeniowych przeznaczonych do sprzedaży oraz oprawa artystyczna całego przedsięwzięcia.
2. Realizacja projektu powinna się odbyć na obszarze działania Związku Stowarzyszeń LGD9, na otwartej przestrzeni.
3. Termin imprezy: 16 grudnia 2012 roku (niedziela).
4. Budżet zadania zależy od możliwości finansowych Oferenta, z tym że dofinansowanie ze środków Związku Stowarzyszeń LGD9 nie może przekroczyć kwoty 7.960,00 zł. brutto.
5. Oferent realizuje imprezę zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami
i uzgadnia z odpowiednimi służbami niezbędne formalności.
III. Sposób i termin składania ofert
Oferty należy składać za pośrednictwem poczty lub osobiście w biurze Związku Stowarzyszeń LGD9 do 19 października 2012r. do godz. 16.00 lub pocztą (decyduje data
stempla pocztowego). Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z napisem: „Oferta - Impresje świąteczne – Kiermasz LGD9 ”
IV. Oferta powinna zawierać:
a) Informacje o Oferencie (nazwa, dane teleadresowe, NIP, nr konta bankowego, strona WWW, adres mailowy telefon, fax.)
b) Dokładny opis imprezy, w tym miejsce jej realizacji, opis działań, program.
c) Zestawienie rzeczowo-finansowe oferty zgodnie z załącznikiem.
d) Opis dotychczas wykonanych podobnych przedsięwzięć (referencje) oraz zapewnienie wykwalifikowanej kadry posiadającej doświadczenie w zakresie realizacji przedmiotowego zadania.
e) Sposoby, narzędzia i formy informowania i zachęcania mieszkańców obszaru LGD9 do udziału w przedsięwzięciu, deklarowana minimalna liczba uczestników i odwiedzających.
V. Kryteria oceny ofert:
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:
1. Zakres przedsięwzięcia, w tym różnorodność zaplanowanych działań - 70%
2. Doświadczenie w realizacji podobnych przedsięwzięć - 10%
3. Atrakcyjność lokalizacji - 10%
4. Posiadane zasoby ludzkie i rzeczowe – 10%
VI. Wybór Oferenta.
1. Komisyjne rozpatrzenie ofert i wybór oferenta nastąpi do 31 października 2012 roku.
2. W skład komisji konkursowej wejdą 3 osoby, w tym 2 członków Zarządu oraz Dyrektor biura LGD9.
3. Wyniki naboru ofert oraz decyzja Komisji konkursowej zostaną opublikowane 31 października 2012 roku na stronie internetowej Związku Stowarzyszeń LGD9
4. Decyzja Komisji Konkursowej o wyborze oferenta jest ostateczna.
5. Podpisanie umowy z wybranym Oferentem nastąpi w siedzibie LGD9 w terminie do 7 dni od daty wybrania oferty oraz zatwierdzenia jej przez Zarząd LGD9.
6. O terminie podpisania umowy Oferent zostanie powiadomiony przez Zamawiającego listownie i telefonicznie.
VII. Obowiązki zamawiającego :
1. Wsparcie promocyjno - reklamowe imprezy.
2.Dokonanie zapłaty za realizację operacji w terminie 14 dni po otrzymaniu faktury/rachunku wystawionego przez Oferenta.
VIII. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamknięcia naboru bez wybrania
którejkolwiek z ofert.
Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
Niniejsze postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych Osoba do kontaktu:
Mariusz Fatyga
tel./fax 87 427 06 17
e-mail: biuro@mazurylgd9.pl
Prezes Związku Stowarzyszeń LGD9
Barbara Dawcewicz