Impresje świąteczne kiermasz LGD9

LGD9
LGD9

ZWIĄZEK STOWARZYSZEŃ NA RZECZ ROZWOJU GMIN

PÓŁNOCNEGO OBSZARU WIELKICH JEZIOR MAZURSKICH (LGD9)

ul. Portowa 2/3; 11-600 Węgorzewo

tel./fax. 87 427 06 17; www.mazurylgd9.pl

„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”.

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach osi 4 – Leader Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

Instytucja Zarządzająca PROW 2007-2013 - Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi.

 

gorzewo, 03 października 2012 roku

Zapytanie ofertowe

Zarząd Związku Stowarzysze Na Rzecz Rozwoju Gmin

Północnego Obszaru Wielkich Jezior Mazurskich (LGD9)

poszukuje Podmiotu do przygotowania i przeprowadzenia imprezy

pn.: „Impresje świąteczne – kiermasz LGD9”

 

Zamawiający:

Związek Stowarzyszeń Na Rzecz Rozwoju Gmin Północnego Obszaru Wielkich Jezior Mazurskich (LGD9),

11-600 Węgorzewo

ul. Portowa 2/3

tel. 87 427 06 17; 87 428 13 66

e-mail: biuro@mazurylgd9.pl

 

I. Oznaczenie operacji:

Zadanie „Organizacja imprezy kulturalno – promocyjnej” finansowane jest przez Unię Europejską w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, oś 4 Leader, działanie „Funkcjonowanie lokalnej grupy działania, nabywanie umiejętności i aktywizacja”.

 

II. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest: przygotowanie i przeprowadzenie w imieniu Związku Stowarzyszeń LGD9 imprezy pn.: „Impresje świąteczne – kiermasz LGD9”.

1. W ramach przedsięwzięcia powinien odbyć się kiermasz świątecznych wyrobów, potraw i ozdób Bożenarodzeniowych przeznaczonych do sprzedaży oraz oprawa artystyczna całego przedsięwzięcia.

2. Realizacja projektu powinna się odbyć na obszarze działania Związku Stowarzyszeń LGD9, na otwartej przestrzeni.

3. Termin imprezy: 16 grudnia 2012 roku (niedziela).

4. Budżet zadania zależy od możliwości finansowych Oferenta, z tym że dofinansowanie ze środków Związku Stowarzyszeń LGD9 nie może przekroczyć kwoty 7.960,00 zł. brutto.

5. Oferent realizuje imprezę zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami

    i uzgadnia z odpowiednimi służbami niezbędne formalności.

 

III. Sposób i termin składania ofert

Oferty należy składać za pośrednictwem poczty lub osobiście w biurze Związku Stowarzyszeń LGD9 do 19 października 2012r. do godz. 16.00 lub pocztą (decyduje data

stempla pocztowego). Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z napisem: „Oferta - Impresje świąteczne – Kiermasz LGD9 ”

 

IV. Oferta powinna zawierać:

a) Informacje o Oferencie (nazwa, dane teleadresowe, NIP, nr konta bankowego, strona WWW, adres mailowy telefon, fax.)

b) Dokładny opis imprezy, w tym miejsce jej realizacji, opis działań, program.

c) Zestawienie rzeczowo-finansowe oferty zgodnie z załącznikiem.

d) Opis dotychczas wykonanych podobnych przedsięwzięć (referencje) oraz zapewnienie wykwalifikowanej kadry posiadającej doświadczenie w zakresie realizacji przedmiotowego zadania.

e) Sposoby, narzędzia i formy informowania i zachęcania mieszkańców obszaru LGD9 do udziału w przedsięwzięciu, deklarowana minimalna liczba uczestników i odwiedzających.

 

V. Kryteria oceny ofert:

Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:

1. Zakres przedsięwzięcia, w tym różnorodność zaplanowanych działań - 70%

2. Doświadczenie w realizacji podobnych przedsięwzięć - 10%

3. Atrakcyjność lokalizacji - 10%

4. Posiadane zasoby ludzkie i rzeczowe – 10%

 

VI. Wybór Oferenta.

1. Komisyjne rozpatrzenie ofert i wybór oferenta nastąpi do 31 października 2012 roku.

2. W skład komisji konkursowej wejdą 3 osoby, w tym 2 członków Zarządu oraz Dyrektor biura LGD9.

3. Wyniki naboru ofert oraz decyzja Komisji konkursowej zostaną opublikowane 31 października 2012 roku na stronie internetowej Związku Stowarzyszeń LGD9

    www.mazurylgd9.pl

4. Decyzja Komisji Konkursowej o wyborze oferenta jest ostateczna.

5. Podpisanie umowy z wybranym Oferentem nastąpi w siedzibie LGD9 w terminie do 7 dni od daty wybrania oferty oraz zatwierdzenia jej przez Zarząd LGD9.

6. O terminie podpisania umowy Oferent zostanie powiadomiony przez Zamawiającego listownie i telefonicznie.

 

VII. Obowiązki zamawiającego :

1. Wsparcie promocyjno - reklamowe imprezy.

2.Dokonanie zapłaty za realizację operacji w terminie 14 dni po otrzymaniu faktury/rachunku wystawionego przez Oferenta.

 

VIII. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamknięcia naboru bez wybrania

którejkolwiek z ofert.

Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

Niniejsze postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych Osoba do kontaktu:

Mariusz Fatyga

tel./fax 87 427 06 17

e-mail: biuro@mazurylgd9.pl

 

Prezes Związku Stowarzyszeń LGD9

Barbara Dawcewicz

 

ZAPYTANIE OFERTOWE-KIERMASZ LGD9

Załącznik do zapytania ofertowego

poleć znajomemu

Miasto i okolice

29.04.2015 VII Otwarte Zawody Strzeleckie o Puchar Burmistrza MiG Ryn

BURMISTRZ MIASTA I GMINY RYN,KS GARDA W OSTRÓDZIE STOWARZYSZENIE SPORTOWE I REKREACYJNE W RYNIE SEKCJA STRZELECKA ,,SOKÓŁ” …

21.04.2015 Gminny Program Budowy Mieszkań

Gmina Ryn zamierza opracować Gminny Program Budowy Mieszkań, w ramach którego będzie realizowana budowa budynku wielorodzinnego. Lokale …

10.04.2015 Konkurs plastyczny - ślimak Cittaslow Ryn

Burmistrz Miasta i Gminy Ryn ogłasza konkurs na wykonanie ślimaka Cittaslow. Dla zwycięzców przewidziano atrakcyjne nagrody. Regulamin …